PR2012-07-12
0

Ikea Kraków stawia na Open Media

Z początkiem lipca 2012 roku, po trzymiesięcznym okresie próbnym, Ikea Kraków powierzyła opiekę nad swoim wizerunkiem agencji PR Open Media.

Agencja odpowiada za realizację spójnej strategii działań wizerunkowych, w tym m.in. za przygotowywanie informacji prasowych, budowanie trwałych relacji z mediami lokalnymi i regionalnymi, bieżące wsparcie klienta w komunikacji marketingowej oraz planowanie i organizację wydarzeń kierowanych do najbliższego otoczenia.

Team pracujący dla Ikea Kraków to: Agnieszka Dźwigoń oraz Przemysław Pawluś. Agencja pozyskała kontrakt w wyniku konkursu ofert.

Umowa została podpisana do 30 czerwca 2013 roku.

Autor:pr

Więcej informacji:Ikea Kraków, Open Media

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas