Reklama2004-10-27
0

iLeo dla Levi'sa

iLeo przygotowała konkurs on-line dla Levi'sa w Polsce, promujący zalety spodni tej marki

Konkurs, który trwa już od 5 września    i zakończy się 31 października br., stanowi jeden z elementów kampanii interaktywnej wspierającej działania reklamowe klienta w zakresie ATL.

Żeby wziąć udział w konkursie, należy, korzystając z adresu http://www.levis.tenbit.pl/, wejść na stronę, kliknąć na wybraną postać na zdjęciu, zmienić ją według uznania i zgłosić pracę do konkursu za pomocą zamieszczonego na stronie formularza. Wyniki konkursu - już 5 listopada.

Projekt nadzorują: ze strony Klienta - Ewa Sydor, Dyrektor ds marketingu grupy wschodnioeuropejskiej, ze strony agencji - Katarzyna Ataman, Project Manager.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas