Po trzech tygodniach emisji docu-crime telewizji Polsat "Malanowskii partnerzy" śledzi średnio 1,53 mln widzów. Serial zapewnia stacji14,58 proc. udziału i trzecią pozycję na rynku.
Lepsze wyniki w paśmie serialu notują TVP1 i TVN. "Modę nasukces" ogląda 3,3 mln osób (31,61 proc. udziału w rynku), "Rozmowyw toku" mają zaś widownię na poziomie 1,95 mln widzów (18,46proc.). Za Polsatem z widownią na poziomie 570 tys. widzów i 5,4proc. udziału w rynku jest Dwójka - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W komercyjnej grupie docelowej (16-49) przewaga Jedynki nie jesttak znaczna (21,91 proc. udziału). Druga pozycja przypada TVN(19,04 proc.). Polsat dzięki emisji "Malanowski i partnerzy" ma17,5 proc. udziału w rynku.
Docu-crime produkuje dla telewizji Polsat ConstantinEntertainment.
Oglądalność programu 'Malanowski ipartnerzy'
Zobacz tabelę