Polsat Cafe i Polsat Play po trzech miesiącach nadawania mająodpowiednio średnio 0,10 proc. i 0,13 proc. udziału w rynkutelewizyjnym. Średnia minutowa oglądalność kobiecego kanału wynosi6,5 tysiąca osób, zaś męskiej stacji 8 tys. widzów.
Polsat Cafe radzi sobie lepiej w grupie 16-49 miasta gdzie ma0,12 proc. udziału - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl. W ramach zasięguCyfrowego Polsatu ma z kolei 0,55 proc. udziału w rynku.
Dla porównania TVN Style w grupie 4+ posiada 0,37 proc. udziału,a w grupie 16-49 miasta 0,69 proc. udziału. Stacja ma jednakprzeszło dwukrotnie wyższy zasięg techniczny od Polsat Cafe i jestszerzej dostępna w miejskich aglomeracjach (stan na grudzień2008).
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Zobacz tabelę
Polsat Play w grupie 16-49 miasta notuje 0,15 proc. udziału wrynku, w grupie kablowo-satelitarnej zaś 0,22 proc. udziału. Stacjajest popularna wśród abonentów Cyfrowego Polsatu. W zasięguplatformy Play ma udział na poziomie 0,87 proc. Zasięg technicznykanału wynosi 13,7 proc.( stan na grudzień 2008).
Dla porównania TVN Turbo posiadający 46,5 proc. zasięgutechnicznego w grupie 4+ ma 0,38 proc. udziału, a wśród widzówmiędzy 16 a 49 rokiem mieszkających w miastach 0,68 proc.udziału.
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Zobacz tabelę
Średnia minutowa oglądalność Polsat Cafe i Polsat Play wynosiodpowiednio 6,5 i 8 tysięcy widzów. Zaś TVN Style i TVN Turbo 23 i24 tys. osób. Polsat Cafe i Polsat Play nadają od październikazeszłego roku. Zaś TVN Turbo od grudnia 2003 roku, a TVN Style odsierpnia 2004 roku.