Firma Imago Public Relations została członkiem The Association of Communication Experts (The ACE)
Przystąpienie do sieci pozwoli Imago PR pozyskiwać międzynarodowych klientów obsługiwanych przez członków The ACE w innych krajach. Członkostwo w sieci usprawni również obsługę obecnych klientów agencji, którymi są m.in. działający w Polsce i Europie Wschodniej MBM Ontrack i Logotec Engineering Group z oddziałami w Europie i Stanach Zjednoczonych.
- Możliwość realizacji międzynarodowych projektów jest tym źródłem rozwoju, które do tej pory było domeną firm sieciowych lub afiliowanych przy nich agencji, czyli głównie dużych, warszawskich firm PR. The ACE wychodzi w tej mierze naprzeciw niewielkim, ale dynamicznym i kompetentnym zespołom. Cieszę się, że Imago PR jest częścią The ACE - powiedział Rafał Czechowski, partner zarządzający w Imago PR.
Polska firma jest trzydziestym członkiem sieci działającej w Europie, Azji oraz Ameryce Północnej (USA). Łącznie The ACE działa w 26 krajach.
Założycielami sieci są Katharina Scheid (RubyCom PR & Training, Niemcy), Mark Charmer (ICONIC Network, Wielka Brytania) i Laurent Durgeat (PRformance.com, Francja). The ACE skupia doświadczone, średniej wielkości firmy public relations. Stowarzyszenie powstało w listopadzie br. w odpowiedzi na zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi public relations w optymalnej cenie. The ACE jest alternatywą dla dużych sieci firm PR.
- W nadchodzących latach, wraz z procesem rozszerzenia Unii Europejskiej o nowe kraje, popyt na usługi public relations w Europie Środkowej i Wschodniej znacznie wzrośnie. Wierzę, że Polska stanie się ważnym rynkiem dla zagranicznych przedsiębiorstw i coraz więcej polskich firm będzie rozszerzało swoją działalność o rynki zagraniczne. Przystąpienie Imago PR do The ACE oznacza nich korzyści płynące z oferowania przez tę agencję profesjonalnych usług public relations w zakresie strategii PR zarówno o zasięgu krajowym jak