Reklama2008-08-06
0

IMG Worldwide z CCTV

Zajmująca się marketingiem sportowym firma IMG Worldwide zawarła20-letnią umowę z chińską telewizją państwową CCTV.

Dzięki temu IMG będzie organizować nowe wydarzenia sportowe wPaństwie Środka oraz sprzedawać prawa sponsorskie do tych imprez -informuje serwis Brand Republic.

Celem porozumienia, które będzie funkcjonować pod nazwą CCTV-IMGSports Management Company, jest wykorzystanie rosnącegozainteresowania sportem w Chinach, głównie dzięki rozpoczynającymsię w piątek igrzyskom olimpijskim w Pekinie.

Firmy będą produkować i posiadać prawa do serii wydarzeńsportowych oraz programów telewizyjnych multimedialnych, służącychjako nowa platforma dla sponsorów.

To pierwszy przypadek w historii, w którym firma zlokalizowanapoza Chinami została wybrana do uczestniczenia w ekskluzywnym,wieloletnim i dotyczącym wielu sportów wspólnym przedsięwzięciu zCCTV. W 2005 roku próbowały tego koncerny News Corp. i Viacom, aleze względu na kwestie regulacyjne rozmowy zostały zerwane.

CCTV jest największym na świecie nadawcą telewizyjnym, z liczbą17 kanałów o zasięgu ogólnokrajowym oraz szeregiem stacji kablowychdocierających łącznie do ponad miliarda ludzi.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:CCTV, IMG Worldwide

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas