Reklama2004-03-15
0

IMIGe - P&G na uczelniach

P&G Business Case Study 2004 na uczelniach

Od początku marca trwa akcja Procter & Gamble informującą studentów o tegorocznym programie edukacyjnym Business Case Study. Wykorzystuje ona nośniki IMIGe Poland umieszczone na terenie wybranych uczelni w kraju.

Business Case Study to tygodniowy program edukacyjny, polegający na rozwiązywaniu studiów przypadku dla produktów Procter & Gamble. Program skierowany jest do studentów III, IV i V roku studiów wszystkich kierunków i specjalizacji studiów magisterskich oraz absolwentów z tytułem magistra (z nie więcej niż dwuletnim stażem zawodowym).

Plakaty P&G rozmieszczone zostały na nośnikach reklamowych firmy IMIGe Poland w najbardziej prestiżowych uczelniach w kraju, m.in. na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, SGH oraz Uniwersytecie Warszawskim. Wykorzystano trzy rodzaje nośników: elektroniczne panele informacyjne, reklamowe panele podświetlane oraz tablice ogłoszeniowo-reklamowe, tzw. biuletyn boardy.

IMIGe Poland należy do międzynarodowej grupy IMIGe, która specjalizuje się w reklamie wewnętrznej. Na polskim rynku firma oferuje sieć nośników reklamowych na uczelniach, w szkołach średnich, hipermarketach oraz obiektach sportowych (lodowiska i wyciągi narciarskie).

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas