Reklama2014-01-31
1

„Impreza grzechu warta” w kampanii Black Energy Drink

Rusza akcja reklamowa napoju Black Energy Drink pod hasłem „Black - impreza grzechu warta”. Za organizację działań eventowych odpowiada agencja Media Stars, zaś za działania PR - agencja BrandLab.

W ramach kampanii w zimowych kurortach zorganizowane zostaną eventy z konkursami i imprezy taneczne z udziałem DJ-ów. Ponadto w każdej z miejscowości urządzony zostanie kącik foto, a wykonane tam zdjęcia trafią potem na oficjalny profil marki na Facebooku.

Działania oprócz kurortów obejmą Warszawę. Harmonogram akcji jest następujący: 1 lutego - Warszawa (ul. Marszałkowska, Widok, Parkingowa i okolice Złotych Tarasów); 1-2 lutego - ośrodek narciarski Podstolice pod Krakowem; 8-9 lutego - Muszyna-Wierchomla (stok Dwie Doliny Wierchomla); 15-16 lutego - Krynica Zdrój (centrum narciarskie Azoty „Słotwiny”); 22-23 lutego - Zakopane (Polana Szymoszkowa); 1-2 marca - Szczyrk (stok Duże Skrzyczne).

Za organizację działań eventowych odpowiedzialna jest agencja Media Stars zaś działaniami z zakresu PR zajęła się agencja BrandLab.

Autor:jj

Więcej informacji:Black Energy Drink, FoodCare

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas