Reklama2011-11-02
0

Imprezowa kampania reklamuje „Just Dance 3”

W internecie trwa kampania reklamująca grę „Just Dance 3”. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Just Dance rozkręca imprezę” - przygotował producent tej gry Ubisoft wspólnie z firmami Onet.pl, Task Force Consulting i DesignR.

Głównym elementem kampanii „Just Dance 3” jest serwis justdance3.onet.pl i prowadzony na nim konkurs „Just Dance rozkręca imprezę”, w którym główną nagrodą jest zorganizowanie imprezy tanecznej z wykorzystaniem tej gry w miejscu wskazanym przez zwycięzcę. Natomiast użytkownicy, którzy zamieszczą na stronie najbardziej szalony krótki materiał filmowy z organizowanej przez siebie imprezy, mogą wygrać iPoda.

Akcja - zaplanowana do końca listopada - obejmuje również reklamy (videobardy, boardy sponsporskie, navibox, branding onet video playera) oraz mailing do użytkowników Onetu. Kreację kampanii przygotowało studio DesignR oraz Onet.pl, a jej koordynacją zajmuje się Ubisoft przy współpracy z Onetem i agencją Task Force Consulting.

Autor:tw

Więcej informacji:Just Dance, Ubisoft

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas