Absolut Vodka rozpoczyna nową, globalną kampanię pod hasłem "In an Absolut world".
„W naszej nowej kampanii reklamowej »In an Absolut world« zachęcamy konsumentów na całym świecie, by włączali się w dyskusję na temat bieżących wydarzeń i spraw, które ich poruszają. Przez lata koncepcja komunikacji Absolut Vodka zyskała ogromne uznanie i została uhonorowana wieloma nagrodami. Dziś jest już legendarna. W latach 80. byliśmy w naszej dziedzinie pionierami, łącząc sztukę z modą i reklamą. Nasza nowa, przełomowa kampania »In an Absolut world« po raz kolejny przekracza raz ustalone granice. Chcemy inspirować ludzi do rozmów i odkrywać w nich wizjonerów” – opowiada Ketil Eriksen, prezes V&S Absolut Spirits.
„In an Absolut world” została opracowana we współpracy z agencją reklamową TBWAChiat Day dla telewizji i prasy, a także z pomocą Great Works dla mediów cyfrowych.
„Ta kampania to kolejny krok w rozwoju naszej silnej marki oraz początek nowej ery w marketingu Absolut Vodka . Naszym celem jest wykorzystać wszystkie komunikacyjne możliwości XXI wieku oraz nadal przyciągać konsumentów do Absoluta” – dodaje Ketil Eriksen.
Reklama telewizyjna „In an Absolut World” została stworzona przez agencję TBWA z Paryża i nakręcona w Johannesburgu w Republice Południowej Afryki. Reżyseria: Adrian de sa Garces. Dyrektor kreatywny: Sébastien Vacherot.
Kampania reklamowa pod koniec kwietnia ruszyła w Niemczech, a w maju w Stanach Zjednoczonych. Będzie obecna w telewizji, prasie i mediach cyfrowych.
Czy kampania pojawi się również w Polsce?
- W tym momencie kampania ma charakter globalny i prezentowana jest na światowych rynkach, nie podjęliśmy jeszcze decyzji co do realizacji tej kampanii na rynku polskim. Taka decyzja powinna zapaść za 2 - 3 tygodnia - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Krajenta z biura prasowego Absolut.