Telewizja2013-01-14
2

Inea: nowe pakiety, internet do 250 Mb/s i kampania reklamowa

Sieć kablowa Inea wprowadziła nową ofertę pakietów telewizyjnych, włączyła cztery nowe kanały i oferuje promocję na internet z prędkością do 250 Mb/s. Operator ruszył też z kampanią promującą usługę telewizyjną i internetową.

W ramach porządkowania oferty telewizyjnej Inea zlikwidowała prawie wszystkie pakiety tematyczne. Kanały dotąd w nich dostępne pojawiły się w pakietach Super HD i Super HD PVR, zawierających wszystkie stacje z oferty operatora bez kanałów Premium, w tym cztery włączone właśnie stacje: filmowy FilmBox Action, erotyczny Private Spice, dziecięcy Nickelodeon HD i sportowy Fightbox HD. W ofercie pozostał jedynie tematyczny pakiet sportowy pod nazwą Sport Extra HD.

Pakiety Komfort HD i Komfort PVR zmieniły nazwy na Standard HD/Standard PVR. Nowością jest też pakiet Oszczędny HD, który poza stacjami z pakietu Oszczędnego, zawiera wersje HD głównych telewizji. Liczy on 48 kanałów i kosztuje w promocji 29,90 zł miesięcznie. Inea uprościła też zasadę zamawiania usługi Multiroom. Jej cena zależy teraz od liczby usług oraz sumy opłat abonamentowych za nie.

Inea w promocyjnej cenie 30 zł miesięcznie zaoferowała internet o prędkości do 250 Mb/s. Jest on dostępny wszędzie tam, gdzie jest dostęp do sieci światłowodowej. W pozostałych lokalizacjach w tej cenie otrzymuje się internet do 100 Mb/s.

Operator do każdego pakietu usług dodaje też 10 000 minut na rozmowy stacjonarne w kraju i zagranicą. W ramach telefonii komórkowej udostępniono jedną taryfę - Inea 200, a w niej 200 minut na połączenia do krajowych sieci komórkowych. Cena pakietu w promocji to 19,90 zł miesięcznie. Dodatkowo abonenci usługi usług telefonii mobilnej i internetu mobilnego mogą zamówić nowy pakiet transmisji danych 1 GB w cenie 19,90 zł.

Kampania pod hasłem „Petarda internetowa-telewizyjna” promująca ofertę telewizyjną i internetową sieci obejmuje telewizję WTK, Radio Emaus, portal lm.pl oraz billboardy. Kreację przygotowała agencja Minima z Poznania, a spot wideo zrealizowała Agencja Reklamowo-Promocyjna z Poznania.

Działająca w Wielkopolsce sieć Inea ma ok. 160 tys. abonentów.

Autor:pp

Więcej informacji:Inea

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas