Internet2008-06-19
0

Inea obsługuje abonentów na czacie

Grupa INEA udostępniła dla swoich abonentów bezpłatną formękontaktu z konsultantami alternatywną wobec infoliniitelefonicznej. Dzięki usłudze "Live Chat" najważniejsze wiadomościmożna na bieżąco otrzymać na stronie internetowej firmy.

Za pośrednictwem "Live Chata" klienci Grupy Inea mogą za darmo,bez konieczności korzystania z telefonu zasięgnąć informacji natemat najnowszych promocji czy rozwiązać zaistniałe problemy zapośrednictwem internetu. Aby skorzystać z usługi, nie trzeba miećżadnego specjalnego oprogramowania, należy natomiast wejść nastronę www.inea.pl i kliknąć naokienko kontaktu "Live Chat". Rozmowa z konsultantami w sieci toalternatywa dla telefonicznego połączenia z infolinią.

- Chcieliśmy, aby nasi abonenci mieli wybór możliwości kontaktuz nami: tradycyjną rozmowę telefoniczną albo taką prowadzoną zapośrednictwem internetu - wyjaśnia Bartłomiej Mikołajczak,kierownik działu call center w Grupie Inea. - Czat jest teżodpowiedzią na szybko rosnącą liczbę internautów wśród naszychklientów - dodaje.

Nowa usługa działa w godzinach pracy call center firmy- od 7 do22 w dni robocze i od 9 do 17 w weekendy Równocześnie zapośrednictwem czata może być obsługiwanych 15 osób.

Autor:tw

Więcej informacji:Inea

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas