Telewizja2020-03-03
12

Piątka prowadzących „Info Raport”. Szef TAI zadowolony z pierwszego wydania

Małgorzata Opczowska i Karol Gnat w Małgorzata Opczowska i Karol Gnat w "Info Raporcie", fot. TVP Info

W poniedziałek na antenie TVP Info ruszył nowy program „Info Raport”. Prowadzić go będzie (na zmianę i w parach) pięcioro dziennikarzy. - Liczymy, że program znacząco podniesie średni dobowy udział TVP Info w polskim rynku telewizyjnym - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski.

Program będzie nadawany od poniedziałku do piątku o godz. 12.00. Trwać ma półtorej godziny. Będzie to pierwsze podsumowanie dnia na antenie, a wypełnią go relacje na żywo z kraju i ze świata, ale także wejścia na żywo redakcji zagranicznej, rozmowy z zaproszonymi ekspertami oraz obszerne skróty najciekawszych fragmentów programów publicystycznych TVP Info.

W skrótach nacisk kładziony będzie na pozycje wieczorne z dnia poprzedniego - programy „O co chodzi”, „O tym się mówi”, „Gość Wiadomości”, „Minęła Dwudziesta” i „Kasta”, a także poranne „Jedziemy”, „Minęła 8” i „Minęła 9”. W poniedziałki na antenie pojawią się również skróty „W pełnym świetle” i „Strefy Starcia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W poniedziałek „Info Raport” wystartował z ponadgodzinnym poślizgiem, a to z powodu transmitowanego na żywo specjalnego posiedzenia Sejmu w sprawie koronawirusa. Pierwsze wydanie poprowadzili Małgorzata Opczowska i Karol Gnat. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, nowy program będzie zazwyczaj prowadzony przez dwoje dziennikarzy. Gospodarzami pasma będą też Agata Biały, Michał Cholewiński i Kamil Smerdel.

Jak powiedział nam Jarosław Olechowski, szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, za wcześnie na razie na ocenę wyników oglądalności programu, ale po emisji pierwszego odcinka „widać, że nowa formuła spodobała się widzom”. - Pierwszy odcinek obejrzało ponad 400 tys. osób, według danych MOR. To oznacza, że „Info Raport” może znacząco podnieść średni dobowy udział TVP Info w polskim rynku telewizyjnym - skomentował Olechowski.

Według danych Nielsen Audience Measurement w styczniu br. średnia widownia minutowa TVP Info wynosiła 286 088 osób, a udział stacji w rynku oglądalności - 4,13 proc., co oznacza wzrost o 17 proc. więcej niż rok wcześniej.

Autor:jk

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas