Prasa2008-08-31
0

Infor promuje prenumeratę dla swoich klientów

Od początku września Infor Ekspert (spółka należąca do holdinguInfor PL SA) rozpoczyna kampanię sprzedażową "Prenumerata 2009" -skierowaną do obecnych i przyszłych prenumeratorów.

Przyszłoroczna oferta prenumeraty wydawnictwa składa się z 49produktów: czterech samodzielnych serwisów internetowych, 12internetowych czasopism, sześciu elektronicznych publikacji z grupyInfor Lex i 18 tradycyjnych czasopism w wersjach papierowych.

Każde czasopismo i produkt internetowy posiadają własny,indywidualny zestaw prezentów. Za opłacenie rocznej prenumeratyklienci sami wybierają, które spośród proponowanych prezentówchcieliby otrzymać.

Akcja będzie prowadzona z tradycyjną drogą pocztową, ale takżepoprzez e-mailing, telemarketing, oferty w internecie oraz nałamach własnych czasopism. Wspiera ją kampania w internecie nanajwiększych portalach internetowych, takich jak Wirtualna Polska iOnet.pl (różnorodne kreacje internetowe np. billboardy, top layery,stałe boksy) oraz autopromocja w "Gazecie Prawnej".

Autor:pp

Więcej informacji:Infor, prenumerata

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas