Reklama2019-06-17
0

Letnia beztroska promuje aplikację Moje ING od ING Banku Śląskiego (wideo)

ING Bank Śląski w nowej kampanii reklamuje aplikację mobilną Moje ING. Akcję, z udziałem Marka Kondrata, przygotowały agencja Brain i dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Spot z kampanii pokazuje, jak różne osoby bawią się w letniej scenerii. Towarzyszą temu muzyka klasyczna i komentarz Marka Kondrata, od wielu lat ambasadora marketingowego ING Banku Śląskiego.

Kampania podkreśla, że w aplikacji Moje ING można ustawić powiadomienia o nadchodzących płatnościach, np. za prąd.

 

W poprzedniej kampanii ING Banku Śląskiego promowano zbliżeniową kartę do wielu walut Visa, w spocie wystąpił aktor Piotr Głowacki. Natomiast we wcześniejszej Katarzyna Nosowska wyśpiewywała pozytywne opinie o firmach korzystających z usług banku.

W ub.r. skonsolidowane wydatki marketingowe ING Banku Śląskiego wyniosły 118,1 mln zł w ub.r., o 10,6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Działania reklamujące bank obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Za kreację reklam odpowiada agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas