Reklama2020-01-27
3

Perkusista i Marek Kondrat w kampanii ING Banku Śląskiego przekonuje, że „są rzeczy, na których nie warto oszczędzać” (wideo)

ING Bank Śląski zaczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem pod hasłem „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie - warto!”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Brain, Gong i MullenLowe Media Hub.

Spot, w którym Marek Kondrat pełni funkcję narratora, opowiada o chłopaku nieoszczędzającym czasu i energii, żeby ćwiczyć grę na perkusji. Kondrat podkreśla, że to jedna z rzeczy, na których nie warto oszczędzać.

Jest to drugi etap kampanii pod hasłem „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie - warto!”. Bohaterami poprzedniej byli kibice siatkarscy.

W akcji promowane jest konto, na którym przez 4 miesiące po otworzeniu, obowiązuje oprocentowanie w wysokości 2,5 proc. dla środków do 100 tys. zł.

 

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, kina oraz outdoor.

Kreację kampanii przygotowały agencje Brain i Gong, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa kapitałowa ING Bank Śląski wydała na marketing 88,5 mln zł, o 1,9 proc. więcej niż rok wcześniej.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas