Internet2021-11-08
2

ING: występują problemy z działaniem Mojego ING

Są problemy techniczne z działaniem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Moje ING - poinformował w poniedziałek ING Bank Śląski. Zaznaczył, że płatności kartą w terminalach płatniczych "powinny" działać prawidłowo.

Jak wskazano na stronie internetowej logowanie do bankowości i aplikacji mobilnej jest utrudnione. Napisano, że po zalogowaniu dostępne są jedynie podstawowe usługi, jak salda kont i zlecanie przelewów. "Nie ma możliwości płacenia kodami BLIK i brak jest dostępu do modułu Makler. Nie działają wpłaty gotówki we wpłatomatach i płatności kartami w internecie, które są dodatkowo potwierdzane jednorazowym kodem SMS (3D Secure)" - czytamy na stronie banku.

Zaznaczono, że płatności kartą w terminalach płatniczych "powinny działać prawidłowo". "Staramy się jak najszybciej rozwiązać problem. Będziemy na bieżąco informować o rozwoju sytuacji" - napisano.

Autor:pap / ram

Więcej informacji:ING, Moje ING

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas