Reklama 2011-01-04
3

Ingliszowa kampania reklamuje American Pan w Telepizzy (wideo)

Telepizza rozpoczęła kampanię reklamową dużej pizzy American Pan. Akcję, opartą na polszczyźnie zabawnie zabarwionej językiem angielskim, firma przygotowała wspólnie z firmami Genetix i PanMedia Western.

Nowa kampania Telepizzy reklamuje wprowadzoną właśnie do jej oferty dużą pizzę na bazie ciasta American Pan. Przekaz – oparty na polszczyźnie zabawnie zabarwionej językiem angielskim – informuje, że taka pizza kosztuje teraz tylko 21 zł. Jednocześnie podkreśla, że jest ona delikatna i puszysta, a zarazem chrupiąca oraz zawiera wyselekcjonowane składniki.

– Naszym celem jest zainteresowanie American Pan klientów, którzy do tej pory podobne w smaku pizze jadali u naszej konkurencji – opisuje Dariusz Bąk, dyrektor generalny Telepizzy. – Zdecydowaliśmy się na ten sposób przekazu, gdyż uważamy, że kino i telewizja najbardziej przyciągają młodych ludzi – dodaje.


Kampania od 2 stycznia jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TVN7, TV4, kanały tematyczne TVP i TVN, kanały tematyczne z ofert Discovery i At Media), a 7 stycznia rozpocznie się w kinach (sieć Cinema City: 35 kin i 337 ekranów). Kreację kampanii – zaplanowanej do 3 lutego – przygotowało studio Genetix, a planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy PanMedia Western.

Autor: tw

Więcej informacji: American Pan, Telepizza

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas