Reklama2019-04-03
5

W Warszawie startuje innogy go!, usługa wynajmu aut elektrycznych. Ceny od 1,19 do 1,49 zł za minutę

Firma innogy uruchomiła w Warszawie nową usługę o nazwie innogy go! Pozwala ona wynajmować elektryczne auta marki BMW za pomocą dedykowanej aplikacji. Opłata za minutę jazdy wynosi 1,19 lub 1,49 zł w zależności od modelu pojazdu, w ramach promocji za pierwszą 15-minutową podróż użytkownik zapłaci 1 grosz.

Usługa innogy go! ruszyła w Warszawie w środę 3 kwietnia br. Jak zapowiada operator platformy do dyspozycji warszawiaków przekazanych zostanie docelowo 500 samochodów BMW i3 napędzanych wyłącznie energią elektryczną. Dodatkowo, z myślą o miłośnikach aut sportowych, wśród nich dostępnych także będzie niedługo 30 aut BMW i3s.

Od 1,19 zł za minutę

Koszt jazdy BMW i3 w usłudze innogy go! wynosi 1,19 zł za minutę, zaś BMW i3 S - 1,49 za minutę. Dodatkowo, z myślą o użytkownikach, którzy chcieliby korzystać z usługi dłużej, firma przygotowała pakiety dobowe. Odpowiednio wynoszą one 239 zł i 299 zł. Chcąc zachęcić mieszkańców Warszawy do jazdy autami elektrycznymi, innogy go! udostępnia pierwszą, 15-minutową jazdę w ramach usługi za 1 grosz.

Operator wyjaśnia, że aby wypożyczyć auto wystarczy zainstalować w smartfonie dedykowaną aplikację mobilną innogy go! dostępną dla systemów Android i iOS. Po zarejestrowaniu się i podaniu wymaganych danych, utworzone zostanie konto użytkownika, dzięki któremu w prosty i szybki sposób będzie można skorzystać z usługi.

30 stacji ładowania

Według zapowiedzi klienci car sharingu od innogy będą także mieli zapewniony serwis związany z ładowaniem aut elektrycznych. Operator wykorzysta do tego celu dedykowaną sieć 30 punktów ładowania, tzw. superchargerów o mocy 50 kW każdy. Stacje są w stanie w pełni naładować BMW i3 w 50 minut.  Opcjonalnie możliwe będzie podłączenie auta przez użytkownika do jednej z ogólnodostępnych stacji ładowania innogy na terenie Warszawy i okolic.

Lista stacji dostępna jest na mapie w aplikacji mobilnej. Firma zaznacza, że docelowo rozpoczęła budowę w Warszawie sieci 500 ogólnodostępnych punktów ładowania. Będzie ona zaprojektowana tak, aby punkty ładowania znajdowały się w dogodnych dla użytkowników częściach miasta – zarówno w jego ścisłym centrum, jak i w okolicach osiedli mieszkaniowych oraz centrów biznesowych. Do tej pory innogy udostępniała mieszkańcom Warszawy i okolic 36 punktów ładowania.

 

Usługa elektrycznego car sharingu innogy go! realizowana jest we współpracy z kilkoma partnerami. Partnerem motoryzacyjnym jest firma BMW, partnerem technologicznym – Lincor, partnerem finansującym zakup części floty aut jest Alphabet, partnerem zajmującym się realokacją floty – PCWNT, a partnerem strategicznym – ING Bank Śląski.

Ofensywa reklamowa

Kampania reklamowa - zaplanowana do końca kwietnia - będzie prowadzona na nośnikach OOH, w metrze, w autobusach i tramwajach. Szeroki wachlarz działań został zaplanowany także w kanałach digital: obejmą one display, social media i performance.

Za strategię, koncepcję kreatywną, realizację kampanii oraz przygotowanie strony internetowej odpowiada Agencja Warszawa, za zakup mediów - dom mediowy MediaCom (OOH i radio) oraz agencja Cube Group (digital), za obsługę w kanałach social media - agencja Mindspot, natomiast działania PR prowadzi agencja MSL.

Autor:ps

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas