Reklama2022-06-02
18

InPost dostarczy zakupy ze sklepów Carrefour

Carrefour Market w Starym Browarze fot J. Krzyżanowski, materiały prasowe Carrefour PolskaCarrefour Market w Starym Browarze fot J. Krzyżanowski, materiały prasowe Carrefour Polska

InPost i Carrefour rozpoczęły współpracę w zakresie usług mobile commerce. Dzięki temu klienci zrobią zakupy spożywcze w sieci Carrefour za pośrednictwem aplikacji mobilnej InPost Fresh oraz otrzymają je dostawą kurierską. W pierwszej fazie współpracy usługa zaoferowana została mieszkańcom Warszawy i Krakowa.

Grupa Carrefour postawiła sobie ambitny cel potrojenia wskaźnika GMV ze swojej działalności e-commerce, który w 2026 roku ma wynieść 10 mld euro. Współpraca z InPost wpisuje się w naszą globalną strategię rozwoju zakupów internetowych - mówi  Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska. Nawiązane partnerstwo z InPost w zakresie m-commerce pozwoli nam nie tylko znacząco zwiększyć zasięg naszej oferty zakupów spożywczych przez Internet, ale także znacząco przyspieszy czas ich realizacji oraz dostawy do klienta finalnego – dodaje Garus.

- InPost ma silną, ugruntowaną pozycję na rynku e-commerce. W tej współpracy bazujemy na doświadczeniach z obszaru logistyki i know – how związanym z dotarciem do końcowego klienta, z towarem zakupionym poprzez aplikację. Wierzymy, że gwarantowana jakość dostaw InPost Fresh będzie wyjątkową ofertą dla naszych wspólnych klientów. Cieszymy się, że wychodzimy poza Warszawę i będziemy także obecni w Krakowie, który dla InPostu ma specjalne znaczenie - to nasza kolebka, gdzie obecnie znajduje się główna siedziba InPost - Marcin Dakowski, Dyrektor Zarządzający InPost Fresh.

Aby zacząć korzystanie zakupów przez telefon czy tablet, wystarczy pobrać aplikację InPost Fresh i się zarejestrować. W aplikacji można wybierać spośród 3500 produktów dostępnych w sieci Carrefour. W asortymencie znajdują się m.in. szeroki wybór artykułów spożywczych, w tym produktów świeżych, jak warzywa i owoce, pieczywo, mięso czy ryby, a także dania gotowe, artykuły dla zwierząt, środki czystości czy chemia domowa. Klienci znajdą w ofercie również szeroki wybór produktów marki własnej Carrefour czy certyfikowanego asortymentu BIO.

Po zapełnieniu mobilnego koszyka, klient może precyzyjne ustalić godzinę dostawy kuriera. Może ona nastąpić już następna samego dnia lub w ciągu kilku kolejnych dni od poniedziałku do soboty włącznie.

Zakupy są przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze, która pozwoli produktom zachować jakość i świeżość. Produkty dostarczone zostaną pod same drzwi klienta, a każdy etap realizacji zamówienia widoczny będzie w aplikacji.

Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł. Klienci mają do dyspozycji różne formy płatności, w tym przedpłatę z użyciem Blika, szybkiego przelewu czy karty płatniczej. Docelowo firmy udostępnią również możliwość płatności przy odbiorze zamówienia od kuriera za pomocą karty płatniczej lub Blika.

InPoSt współpracuje z Makro, Carrefour ma własne dostawy

W ramach InPost Fresh można też zamawiać zakupy ze sklepów Makro. Z kolei Carrefour dowozi zakupy w ramach własnej usług dostaw planowanych w Krakowie, Warszawie, Olsztynie i aglomeracji katowickiej, a w całej Polsce działa usłudze Sprint - dostawy ze sklepów w ciągu trzech godzin od zamówienia.

InPost to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie, założona przez Rafała Brzoskę. Sieć Paczkomatów to łącznie ponad 22 tys. urządzeń, z czego niemal 17 tys. w Polsce. InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 tys. e-sprzedawców.

W ramach Carrefour Polska działa w Polsce ponad 950 sklepów w sześciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego.

 

Autor:PP

Więcej informacji:InPost, InPost Fresh, Carrefour

KOMENTARZE(18)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas