Internet2023-02-21
15

InPost uruchomił własny sklep internetowy

Firma InPost, właściciel sieci Paczkomatów, uruchomiła własny sklep internetowy. Znaleźć w nim może gadżety z logo marki oraz inne produkty. Grafika strony głównej sklepu inspirowana jest wyglądem Paczkomatu.

Sklep działający pod adresem outofthebox.pl jest podzielony na sześć kategorii: Dom i ogród, Dla dzieci, Klocki, Materiały do pakowania, Ubrania czy Outdoor i Sport. Aktualnie oferta sklepu nie jest duża - znajdziemy w nim raptem 48 produktów.

Najdroższą rzeczą w sklepie jest paczkokurtka, która kosztuje 249 zł. Z kolei najtańszy jest zestaw 10 szt. małych foliopaków w cenie 3,60 zł. W sklepie kupimy paczkomat InPostu czy sortownię firmy złożone z klocków. Znajdziemy w nim też m.in. plecak, parasol, lunchbox, powerbank, ręcznik czy skarpetki

Darmowa dostawa dostępna jest dla zamówień powyżej 40 zł. Poniżej tej kwoty dostawa przez Paczkomat kosztuje 5 zł, natomiast za dostawę kurierem InPost zapłacimy w tym przypadku 10 zł.

InPost na początku lutego br. ogłosił kolejną podwyżkę cen przesyłek do Paczkomatów i kurierskich, a także usług dodatkowych, dla klientów indywidualnych i biznesowych. Wyższe stawki będą obowiązywały od marca. Operator wprowadził też kary umowne za nadanie niebezpiecznych paczek.

Na koniec ub.r. InPost miał 27 939 Paczkomatów, z czego 19 306 w Polsce. Ostatnio firma usunęła część maszyn z centrum Poznania, bo miejski konserwator zabytków uznał, że postawiono je nielegalnie. W ub.r. firma dostarczyła w naszym kraju 508,4 mln paczek, o 20 proc. więcej niż w 2021 roku.

W ub.r. liczba przesyłek dostarczonych przez grupę InPost sięgnęła 744,9 mln sztuk, o 44 proc. więcej niż rok wcześniej. Firma dostarcza zakupy z wielu platform e-commerce, od lat współpracuje z Allegro, natomiast w ub.r. podpisała umowy w tym zakresie dotyczące kilku krajów z Vinted i Zalando.

Autor:PP

Więcej informacji:InPost, sklep, paczkomaty

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas