Internet 2016-02-15
1

Instagram będzie pokazywał statystyki wyświetleń wideo

Należący do Facebooka Instagram chce pokazywać użytkownikom liczbę wyświetleń każdego klipu wideo na platformie. Jedno wyświetlenie będzie zaliczane po trzech sekundach.

Instagram, po tym jak wydłużył długość spotów reklamowych do jednej minuty, zapowiedział kolejną nowość dotyczącą treści wideo.

Na swoim blogu Instagram poinformował, że w ciągu kilku najbliższych tygodni udostępni dla wszystkich użytkowników informacje dotyczące liczby wyświetleń każdego z filmików.

Statystyki obrazujące oglądalność konkretnych treści wideo mają się pojawiać u góry okna rozwijanego obok każdego ze spotów. Instagram podkreśla w komunikacie, że do tej pory popularność określonych treści można było śledzić jedynie na podstawie liczby „serduszek” oraz komentarzy internautów, a dodanie informacji o odtworzeniach było jednym z największych oczekiwań użytkowników. Serwis ujawnił także, że każde wyświetlenie klipu będzie zaliczane po trzech sekundach od jego startu, podobnie jak w wypadku filmików na Facebooku.

Choć dominującym środkiem wyrazu na Instagramie są wciąż fotografie, to serwis stara się też promować w nim treści wideo, które są atrakcyjne z punktu widzenia reklamodawców. Niedawno serwis postanowił ułatwić korzystanie z tej platformy pozwalając na jednoczesną obsługę wielu kont, co może być istotne m.in. dla marketerów prowadzących kampanie na Instagramie.

W grudniu ub.r. dekstopową wersję Instagrama odwiedziło 2,68 mln polskich internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Autor: ps

Więcej informacji: Instagram, treści wideo

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas