Reklama2009-01-15
0

Intel rezygnuje z usług McCann Erickson

Firma Intel zrezygnowała z usług należącej do Interpublic Groupagencji McCann Erickson Worldwide w zakresie globalnej kreacjiwizerunku marki.

Obowiązki te przejmie mająca swoją siedzibę w San Franciscomniejsza i niezależna agencja Venables Bell & Partners.

Będzie ona odpowiedzialna w ramach wartego od 50 do 150 milionówdolarów budżetu bardziej za tworzenie kampanii promujących markę ifirmę niż reklam konkretnych produktów Intela.

Powyższa zmiana jest częścią strategii określanej przez Intelajako "open-source'owy" model współpracy z agencjami. Oznacza to, żefirma chce współpracować z wieloma różnymi firmami reklamowymi, anie ograniczać się tylko do jednej sieci.

Współpraca między Intelem a McCann Erickson rozpoczęła się w2005 roku, ale od tego czasu firma zatrudniła również kilka innychagencji, m.in. Doremus i OMD (należące do Omnicom Group) orazRazorfish, będącą częścią Microsoftu.

źródło: NYTimes.com

Autor:km

Więcej informacji:Intel, McCann Erickson

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas