Reklama2009-10-05
0

'Intensywna w każdym kawałku' w kampanii kobiecych czekolad Wedla

Rusza kampania reklamowa wprowadzająca trzy linie kobiecychczekolad Wedla. Akcja pod hasłem "Intensywna w każdym kawałku"obejmuje prasę, outdoor i marketing szeptany.

Startująca właśnie kampania Wedla reklamuje wprowadzone dosprzedaży we wrześniu trzy linie mlecznych czekolad: z orzechaminerkowca i wiórkami kokosowymi, z suszoną morelą i ciasteczkamioraz z orzechami nerkowca i wiórkami kokosowymi. Wykorzystywane wakcji layouty nawiązują do wyglądu opakowań tych produktów opartegona roślinnej ornamentyce w wyrazistych kolorach. Kampania,skierowana podobnie jak same czekolady przede wszystkim do kobiet,przebiega pod hasłem "Intensywna w każdym kawałku".

wedelwkawalku

Akcja jest prowadzona w prasie (główne tytuły kobiece), naoutdoorze (nośniki na przystankach i siatki wielkoformatowe wnajwiększych miastach) oraz w ramach marketingu szeptanego isamplingów. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada -przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, zakupemmediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia, natomiast zaprzeprowadzenie akcji samplingowych odpowiada agencjaStreetCom.

Autor:tw

Więcej informacji:Wedel

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas