Vena Art przygotowała interaktywną kampanię wchodzącej na polskirynek, brytyjskiej marki samochodów dostawczych Maxus. Kampaniapotrwa do końca bieżącego roku.
Strategia promocji Maxus zakłada kierowanie przekazu głównie domałych i średnich przedsiębiorstw z uwagi na przeznaczenie,parametry techniczne auta oraz konkurencyjną cenę w tej kategoriipojazdów.
Budowanie zasięgu wizerunkowej kampanii w grupie potencjalnychnabywców Maxus oparto w mniejszym stopniu na ogólnych portalachinformacyjnych, np. Wirtualna Polska, koncentrując się nasprofilowanych witrynach dla przedsiębiorców.
Realizacją kampanii w poszczególnych segmentach Vena Artpowierzyła: CorMedia, IDMnet, ADnet i ARBOmedia.
W działaniach zostały wykorzystane mailingi, billboardy,doublebillboardy, rectangle, pozycjonowanie stron za pośrednictwemwyszukiwarki Google oraz działania PR.
Kampanię w sieci wspierają katalogi produktowe oraz reklamyprasowe zaprojektowane przez Vena Art.