Internet2003-01-13
1

Interia.pl rozpoczyna promocję usług dla firm

W poniedziałek, 13 stycznia 2003 r., INTERIA.PL rozpoczyna kampanię promocyjną Strefa.pl - internetowej platformy usługowej adresowanej przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw.

Celem kampanii jest promocja sprzedaży usług oferowanych w obrębie platformy oraz rozszerzenie wizerunku portalu, z dotychczas informacyjno-rozrywkowego, o elementy związane z oferowanymi przez INTERIA.PL profesjonalnymi rozwiązaniami dla firm. Zasadnicza część kampanii, kierowanej przede wszystkim do przedsiębiorców - właścicieli małych i średnich firm, potrwa do końca stycznia a cała kampania - do końca I kwartału 2003 r. Reklamy pojawią się w telewizji (Polsat), na antenie radiowej (RMF FM), w Internecie (INTERIA.PL) oraz w prasie. Budżet kampanii wyniesie ponad 2 mln zł.

Strefa.pl to unikalna w polskim Internecie platforma biznesowa, której ideą jest udostępnienie w jednym miejscu usług, z których firmy mogą korzystać za pośrednictwem sieci. Obecnie w Strefa.pl dostępne są m.in. usługi finansowe i telekomunikacyjne, rezerwacja miejsc hotelowych, baza prawna NetTax, tłumaczenia online.

Najważniejszy element platformy Strefa.pl stanowi pakiet eFirma - zestaw zaawansowanych usług hostingowo-pocztowych, znacznie wykraczający funkcjonalnością poza usługi dotychczas oferowane przez portal. Oprócz zaawansowanych możliwości zarządzania kontem klienci otrzymują w pakiecie również dodatkowe narzędzia, takie jak terminarz, baza klientów, notatnik i przestrzeń dyskowa na pliki.

W ciągu 4 miesiecy, które minęły od uruchomienia platformy Strefa.pl z usług pocztowo-hostingowych e-Firma rozpoczęło korzystanie kilkaset firm.

Autor:

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas