Internet2005-08-05
0

Interia.pl zmienia logo

Od czwartku, 4 sierpnia br. Interia.pl ma nowe logo, którego zmiana została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi wśród użytkowników portalu.

- Wybraliśmy projekt, uznany za nowoczesny i dynamiczny - powiedział Grzegorz Wójcik, wiceprezes zarządu Interia.pl. - Skojarzenia, jakie budzi przyjęta koncepcja plastyczna dobrze wpisują się w strategię intensywnego rozwoju naszej spółki - dodał.

  W porównaniu do dotychczasowej wersji, nowy logotyp odznacza się zdecydowanie większą czytelnością. Zachowana została żółto-niebieska kolorystyka, spójna z identyfikacją wizualną radia RMF FM oraz pochylenie liter tworzących napis "INTERIA.PL", zrezygnowano natomiast z postaci smoka Matyldy. Podkreśleniu silnego związku spółki z portalem służy w nowym logo otoczenie obwódką skrótu "PL" i wyeksponowanie poprzedzającej go kropki.

Według badania NetTrack instytutu MillwardBrown SMG/KRC, w drugim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej INTERIA.PL w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 50,6%, a znajomość wspomagana marki wyniosła 76,9%. Wyniki te plasują portal w ścisłej czołówce najlepiej rozpoznawalnych witryn w polskiej sieci.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas