Reklama2009-10-08
0

Intermaché reklamuje 'Urodzinową Kumulację'

Startuje promocja "Urodzinowa Kumulacja w Intermaché". Akcjęwspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, punktach sprzedaży ina outdoorze.

W ramach rozpoczętej właśnie "Urodzinowej Kumulacji wIntermaché" przy zakupie za minimum 40 zł otrzymuje się w tychsklepach zdrapkę, dzięki której może wygrać bon towarowy o wartości20 zł lub wziąć udział w loterii o nagrodę główną, czyli bony owartości 1 200 zł. Ponadto w każdym z trzech tygodni trwania tejakcji obowiązuje inna promocja cenowa: w pierwszym tygodniu na 12najczęściej kupowanych produktów, w drugim - na 12 marek własnych,a w trzecim - na 12 zestawów produktowych. Akcja jest organizowanaz okazji 12-lecia działania sieci Intermaché.

Promocję wspierają kampania reklamowa utrzymana wcharakterystycznej dla marki konwencji "muszkieterowej". Akcjaobejmuje wybrane stacje telewizyjne i radiowe, billboardach orazgazetki handlowe i materiały POS. Animację do spotu telewizyjnegoprzygotowało studio Alien FX , a planowaniem i zakupem mediów zająłsię dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Intermaché

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas