Reklama2013-08-27
0

Intermarché sponsorem koszykarskiej reprezentacji Polski

Sieć supermarketów Intermarché została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski koszykarzy, która w najbliższym czasie zagra w mistrzostwach Europy.

Dla Intermarché sponsoring reprezentacji to rozszerzenie podobnych działań związanych z polską koszykówką. Sieć jest tytularnym sponsorem Pucharu Polski Intermarché Basket oraz mistrzów Polski - zespołu Stelmetu Zielona Góra.

- Podjęcie współpracy z reprezentacją Polski to nasz kolejny krok w kierunku większego związania się z dyscypliną, która z roku na rok zyskuje coraz liczniejsze grono sympatyków - komentuje Janusz Jasiński, pełnomocnik zarządu Grupy Muszkieterów, która zarządza supermarketami Intermarché i Bricomarché. - Teraz nastał czas na reprezentację, która posiada ogromny potencjał i duże szanse na zdobycie medalu podczas zbliżających się mistrzostw Europy - dodaje.

Logotyp Intermarché będzie widoczny m.in. w pobliżu pola podkoszowego na parkiecie, na banerach i na bandach diodowych podczas meczów naszej drużyny rozgrywanych w Polsce. Pierwszy raz był tak promowany w miniony weekend podczas  turnieju towarzyskiego w Lublinie z udziałem reprezentacji Polski, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

Ponadto w komunikacji i działalności Intermarché może być wykorzystywane oznaczenie „Sponsor Oficjalny Reprezentacji Polski Koszykarzy” oraz wizerunek tej drużyny. Obecnie przygotowywany jest plan aktywności wykorzystujących te elementy.

Na początku sierpnia br. sponsorem reprezentacji i ligi koszykarzy został Totalizator Sportowy (więcej na ten temat), a sponsorem technicznym reprezentacji - marka ZINA (przeczytaj o tym więcej). Natomiast mecze drużyny narodowej i ligi koszykarzy w najbliższych latach będzie transmitować Polsat Sport (zobacz szczegóły).

Autor:tw

Więcej informacji:Intermarché, sponsoring

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas