Reklama2006-09-13
0

Internetowa kampania Coca - Coli

Coca - Cola Poland rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową w Internecie.

Wpisuje się ona w uruchomioną w lipcu nową, globalną platformę komunikacyjną marki Coca – Cola - 'Coke Side of Life' (Witaj po radosnej stronie życia.Coca-Cola).

Za działania w Internecie odpowiadają Next, interaktywny dział grupy domów mediowych Starcom MediaVest oraz agencja K2.

Kampania prowadzona będzie w oparciu o portal Onet.pl. Początkowo emitowany będzie top layer, a następnie ruszy kampania billboardowa, obliczona na kilkadziesiąt milionów odsłon. Różnego rodzaju kreacje billboardów nawiązują do kampanii Coca – Coli prowadzonej w innych mediach (m.in.: telewizja i outdoor).

 Działania reklamowe w internecie prowadzone będą do końca października br.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas