Reklama2010-09-30
2

Internetowe malowanie w kampanii nowych połączeń LOT-u

Ruszyła kampania reklamowa nowych połączeń PLL LOT. W ramach akcji – przygotowanej przez firmy DDB, MRM Worldwide i Universal McCann – ruszył internetowy konkurs „Maluj z LOT-em samolotem”.

Rozpoczęta właśnie kampania PLL LOT reklamuje udostępnione właśnie przez tę firmę połączenia do Tallina, Kairu, Damaszku, Bejrutu, Hanoi, Tbilisi, Bratysławy, Kaliningradu i Erewanu. Głównym elementem akcji jest konkurs „Maluj z LOT-em samolotem” prowadzony na stronie internetowej malujzlotem.pl. W zabawie można wirtualnie zaprojektować koszulkę, korzystając z linii odzwierciedlających siatkę nowych tras LOT-u. Projekty najwyżej oceniane przez wszystkich użytkowników są co tydzień nagradzane, a autorzy trzech najlepszych prac wybranych przez jury otrzymają podwójne bilety do Hanoi, Damaszku i Bejrutu oraz koszulki ze stworzonymi przez siebie wzorami. Serwis malujzlotem.pl przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide.



Nowe połączenia LOT-u i promujący je konkurs do połowy października będą też wspierać działania reklamowe.

Kreację kampanii przygotowały agencje MRM Worldwide (internet) i DDB (pozostałe media), a zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas