Internet2008-09-24
0

Internetowe sklepy zyskują dzięki opiniom klientów

Pozwolenie klientom na ocenianie produktów jest czołowym elementemtrendu Web 2.0, na który serwisy e-commerce zamierzają wydać swojepieniądze.

Z badania przeprowadzonego w sierpniu bieżącego roku przez firmęVovici wynika, że dla ponad połowy (57,1 procenta) sklepówinternetowych z USA priorytetem jest umożliwienie użytkownikomzamieszczania własnych opinii na ich stronach - informuje na swojejstronie internetowej eMarketer.

54,3 procenta wskazało tutaj na blogi lub fora, 50 procent natreści wideo, 44,3 procenta na funkcje znane z serwisówspołecznościowych, 38,6 procenta na możliwość osobistego polecaniaproduktów, a 25,7 procenta na RSS.

Również dla samych użytkowników odwiedzających serwisye-commerce najbardziej pożyteczną funkcją w nich dostępną są opiniei oceny innych klientów. Wskazało na nie 44 procent respondentówuczestniczących w badaniu firm Bazaarvoice i Vizu. Daleko w tyleznalazły się takie funkcje jak możliwość porównywania produktów (15procent), nawigacja (12 procent) oraz informacje odnośnieprywatności (11 procent).

źródło: eMarketer

Autor:km

Więcej informacji:internetowe sklepy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas