Internet2011-08-25
6

Internetowy kobiecy klub zakupowy Limango wchodzi do Polski

Na polskim rynku ruszył Limango - internetowy klub zakupowy dla kobiet i młodych rodzin. Jednocześnie serwis rozpoczął działalność w Holandii.

Limango oferuje swoim zarejestrowanym użytkownikom odzież, akcesoria oraz artykuły wyposażenia wnętrz znanych marek w mocno obniżonych cenach. Rabaty sięgają nawet 70 proc., a towary - zarówno sezonowe, jak i nowe kolekcje - pochodzą zazwyczaj bezpośrednio od producentów. Firma współpracuje w tym zakresie z ponad tysiącem partnerów. Serwis wystartował w 2007 roku w Niemczech, a następnie wszedł na rynek turecki i został przejęty przez Otto Group.

W lipcu Limango pojawił się w Polsce - pod adresem Limango.pl - oraz w Holandii. Zarząd serwisu oczekuje, że w ciągu najbliższych 12 - 18 miesięcy dołączy on do czołowych klubów zakupowych w naszym kraju. Portal planuje nawiązać współpracę z polskimi producentami, aby rozszerzać swój asortyment.

- Zdajemy sobie sprawę, jakich produktów poszukują nasi obecni i przyszli klienci, i przede wszystkim jak bardzo cenią sobie wysoką jakość za rozsądną cenę - deklaruje Martin Solarski, dyrektor zarządzający Limango Polska.

Autor:tw

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas