Trzeci odcinek publicystycznego programu „Tomasz Lis.” przyciągnął uwagę internautów średnio na 20 minut. Zanotował też ponad 700 tysięcy odsłon na żywo, najwięcej spośród emitowanych dotąd. - To z pewnością najlepsze wyniki w produkcjach własnych Grupy Onet-RASP - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sabina Lipska, group video director w Grupie Onet-RASP.
Z informacji przekazanych portali Wirtualnemedia.pl przez wydawcę wynika, że trzeci odcinek programu „Tomasz Lis.” zanotował najwyższą liczbę odsłon na żywo - ponad 700 tys. To więcej od pierwszej części (690 tys.) oraz drugiego odcinka (600 tys.).
W sumie wszystkie wyemitowane dotąd odcinki „Tomasza Lisa.” zebrały ponad 6 mln odtworzeń. Z kolei średni czas spędzony przez widza nad trzecim odcinkiem programu sięgnął 20 minut, co oznacza lepszy wynik w porównaniu z poprzednimi wydaniami, w trakcie których zanotowano średnio 17 minut oglądalności przez pojedynczego widza.
- Wyniki pokazują, że następują głębokie zmiany w konsumpcji wideo w mediach cyfrowych – zaznacza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Sabina Lipska, group video director Grupy Onet-RASP. - Szczególnie widać to w średnim czasie na użytkownika, czyli zaangażowaniu. To z pewnością najlepsze wyniki w produkcjach własnych Grupy Onet-RASP, co z kolei potwierdza przyjęty kierunek rozwoju oferty premium - podkreśla Lipska.
Z kolei Tomasz Lis nie ukrywa, że jest usatysfakcjonowany wynikami swojego programu w takim kształcie, w jakim został on wypracowany. - Wymyśliłem pewną formułę, która - sądząc po wynikach - świetnie się sprawdza. Trzeba po prostu pracować, by program był coraz lepszy – podsumowuje krótko dziennikarz.
„Tomasz Lis.” jest nadawany od 29 lutego w poniedziałki o godz. 19:30 na stronie głównej Onetu i na Newsweek.pl. Potem w całości jest dostępny do obejrzenia m.in. na VoD.pl. W programie Tomasz Lis nie tylko rozmawia z politykami i innymi ekspertami od spraw społecznych i politycznych, lecz również komentuje bieżące wydarzenia. Jest to ilustrowane materiałami filmowymi, głównie przygotowanymi przez dziennikarzy Onetu.