Telewizja2012-04-10
2

Investigation Discovery lepszy od Polsat Crime, rosną stacje historyczne

W marcu br. najchętniej oglądanym kanałem dokumentalnym pozostał Discovery Channel, a drugie miejsce zajął National Geographic. Największy wzrost odnotowało History, a Investigation Discovery zadebiutował z lepszym wynikiem od konkurencyjnego Polsat Crime & Investigation.

Discovery Channel miał w marcu br. 0,61 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów po spadku o 3,3 proc. Na drugiej pozycji utrzymał się National Geographic Channel, którego udział wzrósł o 41,3 proc. do 0,47 proc. Na trzecie miejsce z czwartego awansował Discovery Science, mimo że jego wynik spadł o 10,5 proc. do 0,21 proc.

Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał History, którego udział wzrósł o 131 proc., co skutkowało jednak niedużym awansem (tylko z pozycji 12. na 11.) i udziałem na poziomie 0,13 proc. Niewiele mniejsze wzrosty należały do BBC Knowledge (122,7 proc.) i TVP Historia (115,3 proc.). Ta ostatnia stacja jest już na miejscu szóstym (rok temu była 10.)

Największy spadek zanotował kanał Animal Planet, którego wynik zmalał o 23,8 proc. do 0,21 proc. przez co stacja spadła z miejsca trzeciego na piąte.

Od marca br. pomiarem telemetrycznym został objęty został kanał Investigation Discovery, który znalazł się na 12. lokacie. z udziałem wynoszącym 0,13 proc. To wynik lepszy od konkurencyjnego kanału Polsat Crime & Investigation Network, którego udział wyniósł 0,08 proc.

Zobacz tabelę


W grupie komercyjnej 16-49 liderem także był Discovery z wynikiem na poziomie 0,92 proc. po spadku o 3,6 proc. Drugie miejsce zajął National Geographic (0,60 proc., - 43,8 proc.), a na trzecią lokatę z szóstej awansował Discovery World (0,31 proc., + 51 proc.).

Najwięcej w marcu br. zyskał kanał History, którego wynik poszedł do góry o 179,4 proc. do 0,19 proc., co skutkowało awansem z miejsca 12. na szóste. Najwięcej stracił (-40,2 proc.) kanał Animal Planet, który spadł z pozycji piątej na 12.

Zobacz tabelę


Najchętniej oglądanym programem w zeszłym miesiącu w kanałach dokumentalnych był serial “Fani czterech kółek”, który w Discovery Channel obejrzało 197 tys. widzów. Była to jedna z sześciu pozycji tego kanału w top 10. Resztę stanowiły produkcje z anteny National Geographic Channel.

Zobacz tabelę


  
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas