Reklama2012-01-17
3

„Inwazja smaku” reklamuje Mlekołaki (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa płatków śniadaniowych Mlekołaki produkowanych przez Lubellę. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Inwazja smaku w Mlekołaku” - przygotowały firmy Hand Made i ZenithOptiMedia Group.

Nowa reklama Mlekołaków rozgrywa się w wyjątkowej fabryce tych płatków, gdzie dzieci i rodzice odkrywają ich udoskonalony smak, w czym pomagają im bohaterowie z opakowań tych produktów. Celem kampanii jest podkreślenie udoskonalonej jakości Mlekołaków oraz zwrócenie uwagi, że tę jakość gwarantuje Lubella.





W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w kanałach takich jak TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV 4 i TVN 7. Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptiMedia Group.

Autor:tw

Więcej informacji:Inwazja smaku, Mlekołaki

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas