Firma Notino, właściciel perfumerii internetowej Iperfumy.pl, otworzyła nowe biuro w Warszawie, odpowiadające za działania marketingowe i sprzedażowe w Polsce. Kieruje nim Dagmara Brzezińska-Marcu, wcześniej związana z Unilever Polska i L'Oréal Polska.
- Polska jest dla Notino strategicznym rynkiem, dlatego tak ważne było otwarcie lokalnego oddziału. Wyznaczając dotychczasowy kierunek rozwoju branży e-commerce w kategorii kosmetyków, będziemy stale wprowadzać rozwiązania, które jeszcze lepiej odpowiedzą na szybko zmieniające się potrzeby polskich konsumentek i konsumentów - komentuje Dagmara Brzezińska-Marcu. - Już dawno Iperfumy.pl przestały być postrzegane jako strona sprzedająca wyłącznie perfumy w atrakcyjnych cenach, stajemy się ekspertem w branży kosmetycznej i wokół tego skupimy nasze działania - dodaje.
Witryna Iperfumy działa w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, jest też obecna w Wielkiej Brytanii i USA. Została uruchomiona w 2004 roku, a na rynku polskim działa od 2006 roku. Ma u nas dwa punkty odbioru (w Krakowie i Warszawie), gdzie prowadzona jest również sprzedaż stacjonarna
Dagmara Brzezińska-Marcu przez ostatnie pięć lat była dyrektorem marketingu w Unileverze. Zarządzała kilkunastoosobowym zespołem w Polsce i krajach bałtyckich, odpowiadała za działania marketingowe wszystkich marek kosmetycznych koncernu (m.in. Dove i Rexona).
Wcześniej była związana z koncernami kosmetycznymi Coty i L’Oreal, pełniła tam różne funkcje zarządcze, odpowiadając za marketing i sprzedaż marek profesjonalnych i masowych. W 2011 roku została dyrektorem marki Kerastase i członkiem komitetu zarządzającego dywizją kosmetyków profesjonalnych w L’Oreal Polska.