Reklama2008-12-22
0

IPG - odejdzie 2 tysiące pracowników?

Holding reklamowy Interpublic Group (IPG) rozważa przeprowadzeniezwolnień, które miałyby dotknąć nawet 2 tysiące jego pracowników.

Według medialnych doniesień, IPG zastanawia się nad redukcjązatrudnienia, która obejmie mniej niż 5 procent globalnego stanuzałogi holdingu.

W październiku dyrektor wykonawczy IPG Michael Roth obiecał naspotkaniu z inwestorami, że w czasach kryzysu będzie"konserwatywnie" zarządzał holdingiem. Do IPG należą takie firmyreklamowe jak McCann Erickson, Universal McCann, Initiative czyLowe.

W ostatnich dniach również holding reklamowy Omnicom Grouppoinformował, że do końca bieżącego roku zamierza zwolnić 5 procentz 70 tysięcy swoich pracowników, nie wykluczając dalszej redukcjizatrudnienia w styczniu.

źródło: Marketing Week

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas