Na profilach platformy Ipla (należącej do mediach społecznościowych) w mediach społecznościowych zamieszczono przeprosiny za problemy techniczne we wtorek wieczorem w czasie transmisji meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów. - Zapewniamy, iż niezwłocznie odpowiemy na złożone przez Państwa zgłoszenia. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia - stwierdzono.
- Bardzo przepraszamy tych z Państwa, którzy dzisiaj wieczorem mogli doświadczyć problemu technicznego. Problem został już rozwiązany - poinformowano na fanpage’u Ipli na Facebooku i profilu Cyfrowego Polsatu na Twitterze.
We wtorek wieczorem na obu portalach część użytkowników skarżyła się, że nie uruchamiają im się w ogóle albo zacinają się transmisje z pierwszych meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów. Są one na Ipli dostępne w ramach pakietu Ipla Polsat Sport Premium, który kosztuje 40 zł za 30 dni lub 360 zł za cały bieżący sezon (do końca czerwca br.).
Niektórzy internauci domagali się zwrotu kosztów. - Decyzję o przyznaniu rekompensaty może podjąć Departament Reklamacji. W tej sprawie prosimy o wysłanie maila na adres: pomoc@ipla.tv W wiadomości zwrotnej otrzymasz numer referencyjny. Podając nam go, postaramy się przyśpieszyć realizację - tłumaczyli przedstawiciele Ipli.
Cyfrowy Polsat zapowiedział w ostatnich dniach, że wybrane mecze Ligi Mistrzów będą transmitowane w Ipli w jakości 4K.
Bardzo przepraszamy tych z Państwa, którzy wczoraj wieczorem mogli doświadczyć problemu technicznego. Problem został już rozwiązany. Zapewniamy, iż niezwłocznie odpowiemy na złożone przez Państwa zgłoszenia. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.
— Cyfrowy Polsat (@Cyfrowy_Polsat) February 19, 2020
Według badania Gemius/PBI w styczniu br. Ipla.tv zanotowała 1,15 mln użytkowników i 15,43 mln odsłon, aplikacja mobilna Ipla - 399,8 tys. użytkowników, a aplikacja desktopowa - 46,8 tys. użytkowników.
Cyfrowy Polsat nie podaje, ilu użytkowników korzysta na Ipli z płatnych pakietów.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Na koniec września grupa miała sprzedanych 17,27 mln jednostkowych usług (RGU), co wobec 16,85 mln rok wcześniej daje wzrost o 2,5 proc. W segmencie abonamentowym sprzedaż zwiększyła się o 3,8 proc. do 14,59 mln RGU, a w pionie prepaidowym zmalała o 4,1 proc. do 2,68 mln.