Technologie2010-11-10
0

iSource serwisuje iPhone'a

Firma iSource uruchomiła autoryzowany przez Apple serwis telefonów iPhone nie pochodzących z oficjalnej krajowej dystrybucji.

Kupując smartfona u jednego z dwóch polskich operatorów (Era lub Orange) można w razie kłopotów z urządzeniem udać się do punktów serwisowych mających podpisane umowy z sieciami. W przypadku zakupu u niezależnego dostawcy lub za granicą, bezpłatną naprawę gwarancyjną do niedawna zapewniało jedynie odesłanie telefonu do wymienionych w karcie gwarancyjnej dla danego kraju punktów serwisowych.

Uruchomienie przez iSource serwisu oznacza, że klienci nie muszą odsyłać swoich telefonów za granicę, a wszystkie działania odbywają się w Polsce. Firma prowadzi także pogwarancyjny serwis telefonów i w tym przypadku bez znaczenia jest miejsce zakupu iPhone'a.

Smartfona można przwieźć osobiście do serwisu iSource (Warszawa, ul. Działkową 85) bądź skontaktować się telefonicznie (22 550 86 86) lub emailowo (service@isource.pl) i uzgodnić przesłanie telefonu przesyłką kurierską, wraz z opisem problemu i kontaktem do siebie. Naprawiony telefon wróci do właściciela tą samą drogą. Użytkownik musi pamiętać o sporządzeniu kopii zapasowej telefonu (np. przez podłączenie go do komputera i zgranie danych), na wypadek np. konieczności wymiany całego urządzenia.

Serwis iSource ma status Apple Authorised Service Provider – oficjalnego serwisu Apple w Polsce, oprócz iPhone'a zajmującego się także obsługą komputerów Mac, iMac i MacBook, iPodów i innych urządzeń firmy z Cupertino. iSource jest także wyłącznym dystrybutorem produktów Apple w Polsce.

We wrześniu tego roku Komisja Europejska umorzyła postępowanie przeciwko Apple dotyczące warunków gwarancji przy zakupie iPhone'a, po tym jak firma wprowadziła międzynarodową gwarancję na urządzenie (więcej na ten temat).

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas