Reklama2005-08-10
0

Isover wybrał PRO Media House

PRO Media House podpisał umowę z firmą Saint-Gobain Isover Polska.

Obejmuje ona zakup powierzchni na bandach podczas meczów piłki nożnej, rozgrywanych przez polskie kluby w ramach Pucharów Europejskich (Puchar UEFA i kwalifikacje do Ligii Mistrzów).

Umowa zakłada obsługę na wyłączność pakietu dziesięciu meczy z opcją jego powiększenia. Grupę docelową akcji stanowią osoby podejmujące decyzje o wyborze i zakupie materiałów izolacyjnych. Są to mężczyźni w wieku 30 - 50 lat, o wykształceniu co najmniej średnim, zamieszkujący min. 50-tysięczne miasta. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Isover.

"Ponieważ firma Isover stara się w sposób najlepszy zaspokajać oczekiwania swoich Klientów pod względem doskonałości produktów termoizolacyjnych, to takie miejsce jak stadion i związane z nim widowisko sportowe wydaję się być najlepsze dla obecności marki Isover. To przy takich wydarzeniach rodzą się wielkie emocje i wielkie oczekiwania. Chcemy tam być razem z naszymi Klientami" - mówi Katarzyna Baron, Promotion & Communication Manager w Saint-Gobain Isover Polska.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas