Reklama2014-12-29
0

Ivision zareklamuje w internecie Subaru Outback

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Agencja interaktywna Ivision odpowiada za przygotowanie i realizację w internecie kampanii reklamującej samochód Subaru Outback. Ponadto zajmie się dla Subaru wybranymi działaniami wizerunkowymi.

Akcja reklamująca Subaru Outback będzie obejmować m.in. aktywności w wyszukiwarce Google oraz na portalach społecznościowych (Facebooku, Twitterze, Google+ i YouTubie). Rozpocznie się w styczniu, natomiast model trafi do sprzedaży pod koniec marca.

Ivision odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację działań w Googl i social media. Ponadto będzie prowadzić dla Subaru w internecie wybrane działania wizerunkowe.

Współpraca Subaru z Ivision ma charakter projektowy. Nie podano, które inne agencje starały się o to zlecenie.

Autor:mk

Więcej informacji:Ivision.pl, Subaru

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas