Iwona Michalczyk objęła stanowisko dyrektor zarządzającej agencji Garden of Words. Przez ostatnie dwa lata obowiązki te dzieliły między siebie Edyta Oliwkowska, manager ds. finansowych i administracyjnych oraz właśnie Michalczyk.
Michalczyk jest odpowiedzialna za całościową strategię firmy, zarządzanie realizowanymi działaniami, pozyskiwanie kluczowych klientów, a także za wyznaczanie kierunków dalszego rozwoju agencji.
Iwona Michalczyk przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję client service directora, nadzorując działania realizowane dla takich firm i marek jak: Żywiec Zdrój, Danone, Nivea, Tesco, USP Zdrowie, Tchibo, Timotei, Clear, Partnerstwo dla Zdrowia (koalicja: Danone, Biedronka, Lubella i Instytut Matki i Dziecka), TK Maxx, Hebe, ZT Kruszwica, MEN. Była także odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów. Z Garden of Words jest związana od 2009 roku.
Wcześniej pracowała w agencji Partner of Promotion, gdzie od 2006 roku realizowała działania na rzecz marek haircare koncernu Procter&Gamble.