Prasa2023-11-03
9

Iwona Siejka subscription growth managerem „Rzeczpospolitej”

Iwona Siejka (fot. materiały prasowe)Iwona Siejka (fot. materiały prasowe)

Iwona Siejka dołączyła do zespołu e-commerce „Rzeczpospolitej” (Gremi Media), gdzie na stanowisku subscription growth managera będzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych subskrybentów cyfrowych „Rzeczpospolitej” oraz rozwój oferty.

„Dołączenie Iwony to kolejne wzmocnienie dla zespołu »Rzeczpospolitej« i wpisuje się w realizację naszej strategii cyfrowej. Ogromne doświadczenie Iwony na rynku wydawniczym w sprzedaży produktów cyfrowych do wyspecjalizowanych grup czytelników pozwoli nam konsekwentnie zwiększać liczbę subskrybentów cyfrowych i zwiększać ARPU” – mówi Michał Kaczmarski, dyrektor subskrypcji i e-commerce.

Iwona Siejka jest menedżerem produktu na rynku wydawniczym od 25 lat. Początkowo odpowiadała za marketing głównych produktów papierowych Wydawnictwa Infor, następnie była odpowiedzialna za wprowadzanie produktów cyfrowych do portfolio Infor, a także prowadziła działania marketingowe i sprzedażowe kluczowych produktów. Od 2015 roku zajmowała się marketingiem i sprzedażą „Dziennika Gazety Prawnej”.

Siejka jest uczestniczką specjalistycznych programów, tj. Subscriptions Academy for Europe (Google News Initiative/Financial Times Strategies/INMA) oraz Reader Revenue Accelerator (Meta). Jest absolwentką kierunków humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu marketingu, a także marketingu internetowego Szkoły Głównej Handlowej.

Jak wynika z badania Mediapanel serwis Rp.pl we wrześniu odwiedziło 5,35 mln użytkowników (18,03 proc. zasięgu), którzy spędzali tam średnio 5 minut i 5 sekund.

Średnia sprzedaż wydania papierowej „Rzeczpospolitej” w drugim kwartale br. wyniosła 30 767 egz. (spadek o 9,57 proc. w porównaniu do drugiego kwartału ub.r.) (dane PBC).

Autor:jsx

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas