Reklama2004-02-03
0

J.Walter Thompson dla Warzywka

Przetarg na kampanię ATL i BTL dla marki Warzywko rozstrzygnięty

Kreatywność, koncept i niebanalna propozycja zintegrowanej komunikacji zadecydowały o wyborze agencji JWT na obsługę reklamową i promocyjną marki Warzywka. JWT będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii reklamowej, przygotowanie spotów reklamowych oraz materiałów POS.

Planowana kampania obejmie prasę konsumencką i handlową oraz telewizję, dodatkowym wsparciem będą atrakcyjne materiały POS w punktach sprzedaży. Celem kampanii jest poinformowanie konsumenta o zmianie receptury i opakowania Warzywka a także podkreślenie szerokiego zastosowania kulinarnego uniwersalnej przyprawy - Warzywko nie tylko do zup, ale także do każdej potraw, gdy ważny jest dobry smak.

W przetargu na obsługę marki Warzywko brały udział agencje: Euro RSCG, Testardo, Demo.

Za zakup mediów odpowiedzialna będzie agencja MediaCom.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas