Reklama2015-05-11
23

„Ja + nowe możliwości” - Plus zmienia komunikację reklamową (wideo)

Startuje kampania reklamowa sieci Plus wprowadzająca nowy format kreatywny, przygotowany przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Akcja - przy której pracowały też firmy TFP, Lunapark i Media Direction OMD - jest prowadzona pod hasłem „Plus. Nowe możliwości”.

Nowa kampania Plusa pokazuje różnych użytkowników tej sieci, którzy prezentują swoje zainteresowania i umiejętności. W reklamach jest eksponowanych więcej kolorów niż dotychczas - oprócz zielonego, dominującego w identyfikacji wizualnej marki, także czerwony, pomarańczowy, niebieski, żółty i różowy. Hasło przewodnie to „Plus. Nowe możliwości”.

Na razie zaczęła się odsłona wizerunkowa akcji, prowadzona głównie w telewizji, internecie i na outdoorze. Na początku przyszłego tygodnia wprowadzone zostaną zmiany w ofercie Plusa i zacznie się właściwy, produktowy etap kampanii. Polkomtel nie podaje jeszcze szczegółów dotyczących nowej koncepcji komunikacji.

Koncepcję nowej kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, która w kwietniu br. wygrała przetarg na obsługę reklamową Plusa, przejmując ją od Young & Rubicam Poland (więcej na ten temat).

Reżyserią nowych spotów zajął się Tim Nackashi, produkcją - dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Niedawno swoją komunikację marketingową zmodyfikował inny operator telekomunikacyjny - Orange Polska. W jego nowych reklamach pojawiło się więcej kolorów, animacje obrazujące oferty oraz hasło „Liczy się to, co ważne dla Ciebie” (zobacz szczegóły).

Autor:tw

KOMENTARZE(23)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas