Reklama2010-07-08
0

Jabłka na polu miętowym reklamują Fortunę Smaki Letnie (wideo)

W telewizji startuje kampania reklamowa soków Fortuna Smaki Letnie. Akcję – prezentującą ich wariant jabłkowo-miętowy – przygotowały firmy Red8 i MediaCom Warszawa.

Ruszająca właśnie kampania soków Fortuna Smaki Letnie (Agros Nova) reklamuje przede wszystkim ich wariant smakowy jabłko-mięta. Przekaz w żartobliwy sposób pokazuje harmonijne połączenie tych składników, podkreślając, że do produktu nie jest dosypywany cukier. W animowanym spocie jabłka wcielają się w rolę kamerzysty i reportera, relacjonując wydarzenia na polu miętowym.

W ramach akcji reklama jest emitowana w Polsacie, TVN, TVN Siedem, TVP Info, Discovery oraz kanałach tematycznych z pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas