Reklama2014-02-10
0

Jacek Braciak i Agata Kulesza reklamują oszczędzanie w ING Banku Śląskim (wideo)

Agata Kulesza w reklamie ING Banku ŚląskiegoAgata Kulesza w reklamie ING Banku Śląskiego

Pod hasłem „Najważniejsze, że oszczędzamy” ruszyła kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem Agaty Kuleszy i Jacka Braciaka. Akcję przygotowały agencja Brain i dom mediowy Lowe Media.

W nowych reklamach ING Banku Śląskiego Jacek Braciak i koleżanka Agaty Kuleszy z dumą opowiadają, jak udało im się oszczędzić - nie rezygnując z zakupu roweru i sukienki, tylko wybierając ich tańsze wersje. - Dla jednych ważne ile, dla innych ważne na czym, ale najważniejsze że oszczędzamy - puentuje to Marek Kondrat.

Jednocześnie Kondrat informuje, że w ING Banku Śląskim nowi klienci na koncie oszczędnościowym otrzymują przez 4 miesiące oprocentowanie w wysokości 3 proc (dla środków do 500 tys. zł). W przypadku dotychczasowych klientów banku takie oprocentowanie obowiązuje do 10 czerwca br. dla nowo wpłaconych środków. Promocja potrwa do 9 maja.

Celem akcji oprócz promowania kont jest dalsze wzmocnienie wizerunku ING jako banku który uczy, wspiera i inspiruje klientów do oszczędzania. - Jak pokazują badania przeprowadzone na potrzeby serwisu internetowego Zafinansowani.pl, co drugi internauta twierdzi, że dokonuje zakupów w sprytny sposób. Trzech na czterech badanych jest przekonanych, że oszczędzania można się nauczyć, zaś ponad połowa uważa, że w oszczędzaniu dochody nie mają znaczenia, a ważna jest determinacja i systematyczność - wylicza Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim. - Myśl ta stała się podstawą idei internetowej akcji „Program 21 dni”, której start planowany jest już wkrótce - zapowiada.

Poprzednio Jacek Braciak i Agata Kulesza, wspólnie z Dominiką Kluźniak, reklamowali oszczędzanie w ING Banku Śląskim latem ub.r. (przeczytaj więcej i obejrzyj spot), czemu towarzyszyło uruchomienie serwisu Zafinansowani.pl, którego ambasadorami są członkowie kabaretu Ani Mru Mru.

Obecna akcja reklamowa od 9 lutego jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internecie (największe portale, m.in. Onet.pl, WP.pl, Interia.pl i YouTube) oraz oddziałach ING Banku Śląskiego (wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki).

Strategią i kreacją kampanii zajęła się agencja Brain, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas