Reklama2014-08-25
14

Jacek Gadzinowski dyrektorem strategii BrandTube

Jacek GadzinowskiJacek Gadzinowski

Jacek Gadzinowski objął funkcję partnera i dyrektora strategii w agencji BrandTube (należącej do grupy G7 Media). Wcześniej pracował m.in. w firmach 360commerce, Kalicińscy.com, Momentum, Amica i Agito.pl.

W BrandTube Gadzinowski będzie odpowiadał za budowę sieci partnerskiej, współpracę z vlogerami oraz rozwój i strukturyzację rynku wideo w Polsce

- Jacek poszerzył kompetencje zespołu BrandTube dzięki wieloletniemu doświadczeniu marketera oraz twórcy treści -  współtworząc tym samym wizję budowy rynku video w Polsce: konsolidacji, rozwoju jakościowego contentu, remedium dla marek i klientów na spadające zasięgi tradycyjnych mediów oraz social media - tłumaczy Inez Białobrzeska, CEO BrandTube. - Dołączenie Gadzinowskiego to nie koniec zmian w BrandTube. Będziemy intensywnie rozwijać naszą ofertę umiejętnie łącząc to czego potrzebują klienci z tym co rzeczywiście chce oglądać konsument - zapowiada Białobrzeska.

Agencja BrandTube została uruchomiona w czerwcu br. (przeczytaj o tym więcej).

Przez ostatnie dwa lata Gadzinowski prowadził własną firmę doradczą 360commerce (więcej na ten temat). Wcześniej był partnerem i strategic development directorem w agencji socialmediowej Kalicińscy.com, przygotowywał projekty komunikacyjne dla firmy Amica i klubu Lech Poznań oraz pracował w agencji Momentum Worldwide, Agito.pl Onet.pl i Polskiej Telefonii Cyfrowej (obecnie T-Mobile Polska).

Autor:tw

Więcej informacji:Jacek Gadzinowski, BrandTube, G7 Media

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas