Reklama2012-06-04
5

Jacek Gmoch w kolejnej reklamie „cenowych mistrzostw świata” w Lidlu (wideo)

Do emisji trafiły nowe spoty z głosem Jacka Gmocha reklamujące ofertę „Cenowe mistrzostwa świata” w sklepach Lidl. Kolejne odsłony akcji będą prowadzone co tydzień.

Jacek Gmoch w nowych reklamach Lidla bardzo obrazowo i emocjonalnie przedstawia kolejne produkty dostępne w sklepach tej sieci w ramach promocji „Cenowe mistrzostwa świata”. Reklamy, utrzymane w stylistyce piłkarskiej transmisji, wykorzystują nie tylko głos Gmocha, lecz również strzałki i znaczki charakterystyczne dla jego analiz meczowych.

„Cenowe mistrzostwa świata” w Lidlu potrwają do końca czerwca. W każdym tygodniu w promocji będą dostępne nowe produkty, czemu towarzyszyć będą kolejne reklamy z Gmochem.

>>> Jacek Gmoch głosem Lidla - reklamuje „cenowe mistrzostwa świata (wideo)

Cała kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. główne kanały), radiu, internecie (m.in. działania na facebookowym fanpage’u Lidl Polska) oraz w formie materiałów POS (gazetki, plakaty, billboardy). Lidl Polska nie podaje, z którymi firmami współpracuje przy przygotowaniu i realizacji tych działań.

Autor:Tomasz Wojtas

Więcej informacji:Jacek Gmoch, Lidl

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas